Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
Autor: |
Cvernová, Žaneta
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využívání nástrojů PR v rámci komuni-kační strategie vybrané organizace. Teoretická část definuje pojmy komunikační strategie, PR neziskových organizací, cíle, cílové skupiny, druhy a nástroje PR využívané nezisko-vými organizacemi, media relations a metody evaluace efektivity PR. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v I. části práce. Obsahuje detailní analýzu využívání PR aktivit Nadace Terezy Maxové dětem, me-diální analýzu zaměřenou na zjištění mediálního obrazu nadace a na efektivitu media re-lations a marketingový výzkum, který je zaměřený na definování vztahů s vnější veřejností, tedy donátory nadace. Pokouší se na základě zjištěných výsledků navrhnout další směry či možnosti rozvoje PR aktivit jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18697
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
25962
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet