Mobilní marketing ve farmacii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní marketing ve farmacii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní marketing ve farmacii
Autor: Krček, Martin
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato práce popisuje možnosti mobilní marketingové komunikace ve farmacii. Počty mobilních telefonů rostou a tím i potenciál a nové možnosti mobilního marketingu. V oboru zdravotnictví jsou ovšem marketingové možnosti posunuty o něco dál ? blíže k člověku. Mobilní zařízení je 24 hodin s člověkem a podle vzorců chování lze určit, jakými chorobami trpí, a podle toho mu ?servírovat? reklamu. Práce analyzuje možnosti mobilního marketingu, sleduje trendy i technologie. Praktická část se zaměřuje na možnosti marketingové komunikace s cílovou skupinou diabetiků a prezentuje možnosti jak tuto skupinu oslovit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18714
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26278


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krček_2012_dp.pdf 17.04Mb PDF Zobrazit/otevřít
krček_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
krček_2012_op.doc 156Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet