Mobilní marketing ve farmacii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mobilní marketing ve farmacii |
Autor: |
Krček, Martin
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato práce popisuje možnosti mobilní marketingové komunikace ve farmacii. Počty mobilních telefonů rostou a tím i potenciál a nové možnosti mobilního marketingu. V oboru zdravotnictví jsou ovšem marketingové možnosti posunuty o něco dál ? blíže k člověku. Mobilní zařízení je 24 hodin s člověkem a podle vzorců chování lze určit, jakými chorobami trpí, a podle toho mu ?servírovat? reklamu. Práce analyzuje možnosti mobilního marketingu, sleduje trendy i technologie. Praktická část se zaměřuje na možnosti marketingové komunikace s cílovou skupinou diabetiků a prezentuje možnosti jak tuto skupinu oslovit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18714
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
26278
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet