Marketingová strategie firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie firmy |
Author: |
Mlýnek, Aleš
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce je analýza, popis a návrh marketingové strategie konkrétní společnosti na základě teoretických východisek. V teoretické části jsou ukotveny základní marketingové pojmy a nástroje strategického marketingového plánování. V analytické části je na základě teoretických východisek provedena analýza dané společnosti a detailně popsána její aktuální marketingová situace. Projektová část vychází z teoretické a analytické části a je zaměřena na návrh vhodné marketingové strategie, která umožní společnosti její další úspěšný rozvoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18744
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
26286
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account