Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a propagace ledního hokeje a týmu PSG Zlín
Autor: Melzer, Tomáš
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává v teoretické části o jednotlivých nástrojích marketingu ve sportovní sféře, konkrétně v prostředí ledního hokeje. Dále pojednává o marketingovém a komunikačním mixu a jednotlivých nových a moderních formách marketingu. Náplní praktické části práce je popis fungování sportovní organizace PSG Zlín, faktory působící na klub, konkrétní popis jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu a jejich následná analýza. Přínos práce spočívá ve zjištění účinnosti marketingových aktivit v porovnání se stanovenými cíly organizace. Bonusem je pak návrh kroků, které mohou pomoci zvýšit efektivitu marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18757
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26072


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
melzer_2012_bp.pdf 7.019Mb PDF Zobrazit/otevřít
melzer_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
melzer_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet