Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii |
Autor: |
Vitásková, Radka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT analýzy na prostředí estetické chirurgie, zvláště pak na oblast zaměřenou na modelaci těla pomocí liposukce. Poslední částí je vypracovaný projekt marketingové komunikace zdravotnického zařízení L-sukce, který je ve finále podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18794
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24043
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet