Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii
Autor: Vitásková, Radka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT analýzy na prostředí estetické chirurgie, zvláště pak na oblast zaměřenou na modelaci těla pomocí liposukce. Poslední částí je vypracovaný projekt marketingové komunikace zdravotnického zařízení L-sukce, který je ve finále podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18794
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24043


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vitásková_2012_dp.pdf 3.165Mb PDF Zobrazit/otevřít
vitásková_2012_vp.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vitásková_2012_op.pdf 697.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet