Sociální marketingové kampaně proti kouření
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální marketingové kampaně proti kouření |
Autor: |
Jenčová, Marie
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské unie. Z porovnání jednotlivých kampaní na základě stanovených kritérií pak vyvodit závěry a zjistit, jak se mimo legislativní oblast iniciativy Evropské unie v boji proti kouření vyvíjí v průběhu času. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18812
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
25990
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet