Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu
Autor: Sahaj, Martin
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii. Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18835
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 23975


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sahaj_2012_dp.pdf 1.784Mb PDF Zobrazit/otevřít
sahaj_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sahaj_2012_op.doc 143.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet