Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikacefirmy Tescoma, s.r.o. na internetu |
Autor: |
Sahaj, Martin
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tescoma, s.r.o. na internetu. Teoretická část je zaměřená na problematiku marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Práce obsahuje i kapitolu o internetu, jeho mož-nostech využití v marketingu na internetu, a marketingovou terminologii. Praktická část diplomové práce je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část obsahuje stručnou charakteristiku společnosti Tescoma, s.r.o., SWOT analýzu a analýzu marketingové komunikace. Projektová část obsahuje návrh konkrétního projektu marke-tingové komunikace na internetu, kde je na závěr kapitole provedena nákladová, časová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18835
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
23975
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet