Green Marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Green Marketing |
Autor: |
Saláková, Andrea
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Současné společnosti čelí obrovskému tlaku ze strany spotřebitelů v oblasti udržitelného rozvoje a ochrany životního prostředí. Pokud chtějí v dnešním konkurenčním prostředí obstát, nezbývá jim nic jiného než se přizpůsobit. Tato diplomová práce se zabývá green marketingem, jeho konceptuálním vývojem, typo-logií, ale i nedostatky v podobě pochybného až podvodného jednání. Vyústěním práce je pak konfrontace green marketingu jako reálných snah implementace odpovědného jednání do působení společností a greenwashingu, jako možnosti dosáhnout environmentální image bez skutečných ekologických aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18837
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26990
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet