Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace projektu Letní žurnalistická škola Karla Havlíčka Borovského |
Autor: |
Rázl, Ondřej
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá marketingovým mixem Letní žurnalistické školy Karla Havlíčka Borov-ského. Jejím cílem je shromáždit teoretické podklady k marketingovému mixu neziskové vzdělávací organizace. V praktické části pak na základě dotazníkového šetření a hloubko-vých rozhovorů analyzuje současný stav marketingového mixu projektu a v závěru navrhuje řešení do budoucna. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18867
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
26023
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet