Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile |
Autor: |
Štursová, Karolína
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Aby reklama mohla prodat, musí nejprve spotřebitele zaujmout. Kreativní strategie dává reklamnímu život, finální podobu. Má také vliv na to, jak reklama na zákazníka zapů-sobí. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem prolínají, ovlivňují a určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato bakalářská práce se věnuje kreativní strategii v televizní reklamě českého mo-bilního operátora. V teoretické části je vymezena charakteristika oblasti reklamy, televizní reklamy a problematiky kreativní strategie. Praktická část podrobně analyzuje kreativní strategii dvou nejúspěšnějších reklamních kampaní operátora T-Mobile z posledních let. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18870
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27882
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet