Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Autor: Štursová, Karolína
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Aby reklama mohla prodat, musí nejprve spotřebitele zaujmout. Kreativní strategie dává reklamnímu život, finální podobu. Má také vliv na to, jak reklama na zákazníka zapů-sobí. Skládá se z pěti dílčích částí, které se navzájem prolínají, ovlivňují a určují úspěšnost a originalitu reklamy. Tato bakalářská práce se věnuje kreativní strategii v televizní reklamě českého mo-bilního operátora. V teoretické části je vymezena charakteristika oblasti reklamy, televizní reklamy a problematiky kreativní strategie. Praktická část podrobně analyzuje kreativní strategii dvou nejúspěšnějších reklamních kampaní operátora T-Mobile z posledních let.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18870
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27882


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štursová_2012_bp.pdf 4.857Mb PDF Zobrazit/otevřít
štursová_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štursová_2012_op.doc 94.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet