Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Anti AQUA s využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Anti AQUA s využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Anti AQUA s využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Kormanová, Monika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je zvýšiť konkurencieschopnosť spoločnosti Anti AQUA, s.r.o. na slovenskom trhu, ktorá sa nachádza v obci Rosina pri Žiline, spracovaním niekoľkých propagačných materiálov. V teoretickej časti, ktorá pozostáva z troch kapitol, sú priblížené a definované pojmy, ktoré sú následne využité v praktickej časti. Prvá kapitola je zameraná na marketing, marketing služieb, marketing stavebníctva a marketingový mix služieb a stavebníctva. Druhá je venovaná marketingovému výskumu a tretia popisuje konkurencieschopnosť a jednotlivé analýzy súvisiace s so skúmaním konkurencieschopnosti spoločnosti na vybranom trhu. Praktickej časti sú venované kapitoly štyri, päť, šesť a sedem. Kapitola štyri uvádza základné údaje o spoločnosti. V ďalšej časti je spracovaný a vyhodnotený dotazník. Jednotlivé analýzy sú spracované v šiestej kapitole. V siedmej kapitole je spracovaná časová, nákladová a riziková analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18943
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24002


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kormanová_2012_dp.pdf 4.276Mb PDF Zobrazit/otevřít
kormanová_2012_vp.doc 64Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kormanová_2012_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet