Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy |
Autor: |
Kovářová, Alice
|
Vedoucí: |
Opatrný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace postižených či znevýhodněných žáků do běžné základní školy a na roli asistenta pedagoga, kterou při této integraci zastává. Teoretická část práce se v několika kapitolách zabývá principy základního vzdělávání v České republice, vymezuje základní pojmosloví související s integrací. Dále jsou zde rozlišeny klíčové kompetence asistenta pedagoga a osobního asistenta a vymezena legislativa a dokumenty související s profesí asistenta pedagoga. Cílem praktické části je popis realizace a výsledků smíšeného typu výzkumu, jehož hlavním cílem je zmapování klíčových faktorů ovlivňujících z pohledu asistenta pedagoga proces integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy běžného typu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19145
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24900
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet