Marketingová strategie Českého centra Vídeň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová strategie Českého centra Vídeň |
| Autor: |
Kozel, Marek
|
| Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingem neziskové organizace - konkrétně Českého centra Vídeň, které se věnuje prezentaci a propagaci České republiky a české kultury v zahraničí. Cílem práce je návrh marketingové a komunikační strategie. Tomu předchází situační kvalitativní analýzy, jako je SWOT analýza, STEP analýza, analýza marketingového mixu a komunikačního mixu a dále explorativní analýza konkurence - tedy zahraničních kulturních institutů ve Vídni. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19146
|
|
Datum:
|
2011-10-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
26828
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet