Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace |
Autor: |
Lukáč, Peter
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním vnímání projektu neocard jeho B2B zákazníky a jeho uživateli, tedy segmentem B2C. K tomuto účelu slouží realizovaný průzkum znalosti značky, průzkum spokojenosti B2B zákazníků a pozorování chování uživatelů. Dále je provedena situační analýza projektu, pomocí nástrojů strategického plánování, jmenovitě benchmarkingu konkurence, SWOT analýzy a analýzy portfolia s využitím GE matice. V další části práce je vypracována kri-tická analýza stávajícího marketingového mixu, zakončená sérií závěrečných doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19163
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26013
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet