Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Autor: Lukáč, Peter
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním vnímání projektu neocard jeho B2B zákazníky a jeho uživateli, tedy segmentem B2C. K tomuto účelu slouží realizovaný průzkum znalosti značky, průzkum spokojenosti B2B zákazníků a pozorování chování uživatelů. Dále je provedena situační analýza projektu, pomocí nástrojů strategického plánování, jmenovitě benchmarkingu konkurence, SWOT analýzy a analýzy portfolia s využitím GE matice. V další části práce je vypracována kri-tická analýza stávajícího marketingového mixu, zakončená sérií závěrečných doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19163
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26013


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lukáč_2012_bp.pdf 3.091Mb PDF Zobrazit/otevřít
lukáč_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lukáč_2012_op.doc 117Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet