Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku
Autor: Jílková, Radka
Vedoucí: Půček, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a cestovního ruchu ve městě Šumperku. Představují se turistické produkty města. Na závěr se na základě dotazníkového šetření doporučují návrhy na zvýšení návštěvnosti procházkových okruhů města Šumperka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19211
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25625


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jílková_2012_dp.pdf 13.93Mb PDF Zobrazit/otevřít
jílková_2012_vp.doc 75Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jílková_2012_op.doc 76Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet