Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti |
Autor: |
Vomáčka, Daniel
|
Vedoucí: |
Bobák, Roman
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19214
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24045
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet