Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace
Autor: Janovská, Dana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace, využívání nástrojů PR a povědomí o firemní kultuře ve zvolené firmě. Teoretická část se zabývá definováním komunikace jako obecného pojmu, interní komunikací, nástroji interních PR, firemní kulturou a marketingovým výzkumem. V praktické části se nachází identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Nechybí ani závěry šetření a doporučení k eliminaci slabých míst interní komunikace ve vybraném podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19264
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26058


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janovská_2012_bp.pdf 27.88Mb PDF Zobrazit/otevřít
janovská_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janovská_2012_op.doc 120.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet