Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingovej komunikacie v organizácii Kysucké pekárne, a.s. |
Autor: |
Mariňák, Róbert
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace v organizaci Kysucké pekárne, a.s. "se zabývá problematikou komunikačního procesu organizace na-venek. Jedna se o velmi důležitou součást marketingového mixu společnosti. Práce je roz-dělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristi-kou pojmu komunikace, procesem a nástroji komunikace. Praktická v první části popisuje současný stav v organizaci, průzkum spokojenosti zákazníků se značkou a jejími produkty, analyzuje marketingové komunikační nástroje využívány organizaci. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Druhá část řeší projekt marketingové ko-munikace pro danou společnost. V závěru projektu jsou zhodnocena časová, nákladová a riziková stránka. Cílem práce je zjistit, popsat současný stav a navrhnout nová řešení a změny, které zvýší úroveň komunikace v dané firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19311
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
23959
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet