Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten. |
Autor: |
Cahlová, Leona
|
Vedoucí: |
Gester, Helga Silke
|
Abstrakt:
|
Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19335
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav jazyků |
Studijní obor:
|
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
24674
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet