Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.
Autor: Cahlová, Leona
Vedoucí: Gester, Helga Silke
Abstrakt: Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19335
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav jazyků
Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 24674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cahlová_2012_bp.pdf 2.014Mb PDF Zobrazit/otevřít
cahlová_2012_vp.zip 17.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
cahlová_2012_op.zip 16.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet