Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé
Autor: Ploch, Ondřej
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická část monitoruje současné komunikační aktivity společnosti, specifika prodeje vína a jeho trhu. Součástí je i vlastní výzkumné šetření cílového segmentu. Projektová část obsahuje popis nového produktu, zadání jeho výroby a plán marketingové strategie včetně finančního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19364
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26445


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ploch_2012_dp.pdf 3.351Mb PDF Zobrazit/otevřít
ploch_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ploch_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet