Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. |
Autor: |
Kostíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Kopečková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem využití nástrojů marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KS - program, spol. s r. o. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu a konkurenceschopnosti. Praktická část obsahuje představení společnosti KS - porgram, spol. s r. o. a analýzy. Na základě těchto analýz je navržen projekt v oblasti komunikace, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Jednotlivé návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19383
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
24003
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet