Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci |
Autor: |
Pivoňková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající se komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19438
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26908
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet