Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nízkorozpočtová komunikační kampaň |
Autor: |
Kolaříková, Tereza
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovými komunikačními kampaněmi. V úvodu je tato oblast zařazena do kontextu marketingových komunikací, nastíněny jsou důvody tvorby takových kampaní a rozdělení podle účinku na recipienta podle Jay Conrada Levinsona, který také jako první definoval guerillový marketing. Cílem této práce je osvětlit problematiku těchto kampaní, rozčlenit, popsat a na příkladech doložit jednotlivé techniky, řadící se mezi inovativní formy marketingových komunikací. Nastíněna je i etická problematika. Součástí práce je také komparativní analýza českých a zahraničních kampaní s malým rozpočtem, která je složena z kvantitativní i kvalitativní části. Jejím cílem je srovnat vybrané nízkorozpočtové komunikační kampaně podle nákladů na jednoho recipienta. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19439
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26011
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet