Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Děti jako cílová skupina mediální persvaze |
Autor: |
Junková, Alice
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské diváctví. Praktická část se soustřeďuje na verifikaci formulovaných hypotéz. Jsou užity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jejichž výsledkem je analýza marketingových komunikací pásma Animáček, kvantitativní analýza reklamy tohoto pořadu a realizovaná výzkumná sonda ve zkoumané cílové skupině. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19542
|
Datum:
|
2011-10-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
26059
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet