Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Děti jako cílová skupina mediální persvaze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Autor: Junková, Alice
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské diváctví. Praktická část se soustřeďuje na verifikaci formulovaných hypotéz. Jsou užity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jejichž výsledkem je analýza marketingových komunikací pásma Animáček, kvantitativní analýza reklamy tohoto pořadu a realizovaná výzkumná sonda ve zkoumané cílové skupině.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19542
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26059


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
junková_2012_bp.pdf 3.387Mb PDF Zobrazit/otevřít
junková_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
junková_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet