Facebook as a Marketing Tool
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Facebook as a Marketing Tool |
Autor: |
Urbánek, Tomáš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato práce popisuje sociální síť Facebook jako nejdynamičtěji rostoucí marketingový nástroj současnosti. Práce pojednává o využití této sociální sítě jako efektivního marketingového nástroje. Teoretická část vyzdvihuje důležitost sociálních sítí v dnešním marketingovém prostředí a zejména pak fenomén dnešní doby Facebook. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci firmy JOHASPORT s.r.o. na této sociální síti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19676
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
24126
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet