Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy |
Autor: |
Maryšlerová, Monika
|
Vedoucí: |
Fejová, Ludmila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce ?Sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy" podává ucelený náhled na waldorfskou pedagogiku. V teoretické části se zabývám popisem historie a charakteristikou waldorfské školy. Podrobněji jsou popsány výchovně vzdělávací cíle, rámcový vzdělávací program, specifika práce waldorfských učitelů, spolupráce rodičů se školou, aspekty výchovy pro multikulturní společnost, aspekty výchovy ke zdravému životnímu stylu, sociálně výchovné působení v prevenci a aspekty výchovy waldorfské pedagogiky k životnímu prostředí. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, které bylo realizováno mezi rodiči žáků dvou tříd Waldorfské Základní školy a Mateřské školy v Brně. Cílem práce bylo popsat sociálně pedagogické aspekty Waldorfské školy s důrazem na spolupráci rodiny a školy. Tento cíl byl potvrzen oběma hypotézami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19851
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23610
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet