Je reklama navoněná "zdechlina"?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Je reklama navoněná "zdechlina"? |
Autor: |
Báčová, Naďa
|
Vedoucí: |
Radvan, Eduard
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, které reklama nabízí. Jsou zmíněny historické souvislosti a vývoj reklamy, zhodnocena funkce reklamy a její cíle a též úloha a vliv etických a právních norem v reklamě. Pomocí porovnání konkrétních reklamních kam-paní je hledána odpověď na otázku, zda reklama musí být pouze komerční záležitostí nebo může mít i jiné poslání. Samostatná kapitola je věnována mediální výchově. Prak-tická část zjišťuje pohled studentů různých středních škol na reklamu, její funkci a na problematiku související s mediální gramotností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20071
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra společenských věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
23403
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet