Je reklama navoněná "zdechlina"?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Je reklama navoněná "zdechlina"?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Je reklama navoněná "zdechlina"?
Autor: Báčová, Naďa
Vedoucí: Radvan, Eduard
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá možnostmi, které reklama nabízí. Jsou zmíněny historické souvislosti a vývoj reklamy, zhodnocena funkce reklamy a její cíle a též úloha a vliv etických a právních norem v reklamě. Pomocí porovnání konkrétních reklamních kam-paní je hledána odpověď na otázku, zda reklama musí být pouze komerční záležitostí nebo může mít i jiné poslání. Samostatná kapitola je věnována mediální výchově. Prak-tická část zjišťuje pohled studentů různých středních škol na reklamu, její funkci a na problematiku související s mediální gramotností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20071
Datum: 2011-04-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra společenských věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 23403


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
báčová_2012_bp.pdf 1.622Mb PDF Zobrazit/otevřít
báčová_2012_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
báčová_2012_op.doc 36Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet