The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Usage of Web 2.0 in Marketing Communication at Kleinerwood Ltd. |
Autor: |
Malý, Jiří
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci jsem se zaměřil na možnost využití Webů 2.0 v marketingové komunikaci firmy Kleinerwood s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. A to do části teoretické a do čáti praktické. V teoretické části jsem se zabývál základním definováním marketingové komunikace, webu 2.0 a internetového marketingu a SWOT analýzy. V praktické části jsem se pak zaměřil na užití teoretických fakt v praxi. Praktická část začíná stručným představením firmy a produktu, následuje popsání a definice kampaně, měření výsledků, závěr a závěrečné doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20119
|
Datum:
|
2012-06-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
28280
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet