Vzdělávání žáků ZŠ se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na specifické poruchy učení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vzdělávání žáků ZŠ se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na specifické poruchy učení |
Autor: |
Pernicová, Jitka
|
Vedoucí: |
Jilčík, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je nastíněna historická retrospektiva pohledů a vývoj názorů na speciální vzdělávací potřeby, přehled problematiky specifických poruch učení, etiologie, charakteristika dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, diagnostika, reedukace a možnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Praktická část se zabývá konkrétní situací v integraci žáků se specifickými poruchami učení v městě Brně a obsahuje několik kazuistik, ve kterých jsou popsány případy dětí se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku základní školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20172
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23668
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet