Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně |
Autor: |
Štěpaníková, Jarmila
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma "Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně" je zaměřena na problematiku úrovně čtenářské gramotnosti, zejména porozumění textu a vyhledávání informací z textu. Zabývá se rovněž motivací a postoji dětí ke čtení. Ovlivňujícími faktory rozvoje čtenářské gramotnosti mohou být rodina, škola, mimoškolní volnočasové aktivity včetně práce s dětským čtenářem v knihovně. Praktická část je věnována didaktickému testu úrovně čtenářské gramotnosti mezi skupinami žáků mladšího školního věku, kteří navštěvují besedy v knihovně pravidelně a méně pravidelně. Dokreslení práce tvoří dotazník pro děti o čtení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20224
|
Datum:
|
2011-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
24603
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet