Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Historie učitelských ústavů a současná pedeutologie |
Autor: |
Černochová, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá vývojem učitelských ústavů jako institucemi připravujících budoucí učitele, a současnou pedeutologií. Záměrem je čtenáře seznámit s historickými změnami, týkajících se především požadovaného vzdělání učitelů různých stupňů škol. Rovněž má přiblížit současnou situaci a možnosti vzdělávání učitelů. Z pohledu pedeutologie práce stručně informuje o osobnosti učitele, definuje základní pojmy, pohlíží na profesi učitele z hlediska společnosti a mapuje profesní vývoj. Z dotazníkového výzkumu vyplynulo, že současné vysokoškolské vzdělání dosahuje na jedné straně vysoké úrovně (teorie), avšak nenaplňuje jiné důležité požadavky kladené na začínající učitele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20440
|
Datum:
|
2011-04-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
23440
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet