A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom |
Autor: |
Vojtíšková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Voráčová, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá mezikulturní analýzou marketingových strategií fair trade v České republice a Velké Británii, kde se fair trade těší narůstajícímu úspěchu. Lidé se stále více začínají zajímat o původ výrobků a také o to za jakých podmínek byly vyrobeny. Ve Velké Británii se začal fair trade rozvíjet před více než šedesáti lety, a tak si za tu dobu dokázal získat pozornost a oblibu britských zákazníků. V České republice toto hnutí funguje necelých devět let a postupně se dostává do povědomí českých spotřebitelů. Teoretická část je věnována fair tradu a úvodu do teorie marketingu. V praktické části jsou popsány a porovnány marketingové strategie fair trade. Dále je praktická část doplněna o dotazníkové šetření. Cílem tohoto šetření bylo získat informace o tom jak čeští a britští studenti vnímají marketingové aktivity fair trade v jejich zemi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20468
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
30675
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet