Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role neformálního vzdělávání v podpoře rozvoje studentů sociální pedagogiky |
Autor: |
Měrková, Veronika
|
Vedoucí: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá tématem neformálního vzdělávání. Pojednává o nefor-málním vzdělávání ve všech jeho rovinách, ale také o celoživotním učení, klíčových kompetencích a postojích. Z poznatků uvedených v teoretické části práce vychází část praktic-ká, jejichž cílem bylo zjistit postoje k neformálnímu vzdělávání u studentů sociální pedagogiky bakalářského stupně prezenční formy studia ve vztahu k ročníku jejich studia a bydlišti ve městě či na vesnici. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20539
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
32156
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet