Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagační aktivity spotřebitelských organizací v ČR |
Autor: |
Pavlík, Karel
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Spotřebitelské organizace nejsou v České republice ve srovnání se zahraničím příliš známé. Tato práce se na základě teoretických východisek zabývá propagačními nejvýznamnějších subjektů z řad spotřebitelských organizací. Z provedené analýzy vyplývá, že spotřebitelské organizace své aktivity příliš efektivně nepropagují, což dokazuje i jejich nízká známost mezi širokou veřejností. Ke zlepšení tohoto stavu by měl napomoci navržený projekt zaměřený na propagaci dvou významných aktivit Sdružení obrany spotřebitelů České republiky jako zástupce spotřebitelských organizací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2056
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2783
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet