Analýza chování spotřebitele při využívání moderních platebních nástrojů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza chování spotřebitele při využívání moderních platebních nástrojů |
Autor: |
Hudečková, Martina
|
Vedoucí: |
Briš, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je zjistit úroveň všeobecného povědomí obyvatel České republiky o platebních kartách a o ostatních souvislostech vyplývajících z držení a užívání platební karty. Teoretická část je rozdělena na dvě části. V první části se práce zabývá postavením spotřebitele v dnešní společnosti. Druhá část je stručně věnována problematice platebních karet. V analytické části je provedena analýza trhu platebních karet v České republice a v Evropě. V praktické části je proveden samotný výzkum, jehož závěry slouží k tvorbě manuálu pro uživatele platebních karet a vytvoření samotné publikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2059
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Průmyslové inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3706
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet