Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006 |
Autor: |
Štefl, Ondřej
|
Vedoucí: |
Hora, Aleš
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vypracovat marketingový plán pro společnost REDA a.s. Teoretická část vysvětluje podstatu marketingového plánu a jeho jednotlivých bodů. V následujícím díle, jsem získané teoretické poznatky převedl do praxe a dle nich vypracoval marketingový plán pro nadcházející rok 2006. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2067
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2048
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet