Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání
Autor: Vlastníková, Martina
Vedoucí: Bakošová, Zlatica
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá integrací žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnostmi jejich vzdělávání. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky o problematice diagnostikování PAS (poruchy autistického spektra) u dětí, metody práce s žákem s poruchou autistického spektra a popisuje komplexně problematiku autismu, včetně samotné integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol. Praktická část obsahuje průzkum realizovaný kvantitativními a kvalitativními metodami. V kvantitativní části jsme použili vlastní dotazník. Dotazníky vyplnili respondenti z řad učitelů základních škol Zlína, Otrokovic, Kroměříže a Uherského Hradiště, kteří mají osobní zkušenost s integrovanými žáky s PAS. V kvalitativní části jsme popsali dvě kazuistiky. Cílem praktické části je zjistit, jak probíhá integrace autistických žáků do základních škol přímo v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20704
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 30415


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vlastníková_2013_dp.pdf 2.264Mb PDF Zobrazit/otevřít
vlastníková_2013_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vlastníková_2013_op.doc 62Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet