Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnosti jejich vzdělávání |
Autor: |
Vlastníková, Martina
|
Vedoucí: |
Bakošová, Zlatica
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá integrací žáků s poruchou autistického spektra do základních škol a možnostmi jejich vzdělávání. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky o problematice diagnostikování PAS (poruchy autistického spektra) u dětí, metody práce s žákem s poruchou autistického spektra a popisuje komplexně problematiku autismu, včetně samotné integrace žáků s poruchou autistického spektra do základních škol. Praktická část obsahuje průzkum realizovaný kvantitativními a kvalitativními metodami. V kvantitativní části jsme použili vlastní dotazník. Dotazníky vyplnili respondenti z řad učitelů základních škol Zlína, Otrokovic, Kroměříže a Uherského Hradiště, kteří mají osobní zkušenost s integrovanými žáky s PAS. V kvalitativní části jsme popsali dvě kazuistiky. Cílem praktické části je zjistit, jak probíhá integrace autistických žáků do základních škol přímo v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20704
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
30415
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet