Kvalita poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub Doma ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kvalita poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub Doma ve Zlíně |
Autor: |
Kvaková, Michaela
|
Vedoucí: |
Jurtíková, Michaela
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se věnujeme otázce, zdali jsou klienti nízkoprahového zařízení T klub DOMA ve Zlíně spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb. Teoretická část je zaměřena na cíle, cílovou skupinu a metody práce s klientem v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež. Další oblastmi zájmu jsou životní situace, ve kterých se může klient nízkopraho-vého zařízení pro děti a mládež ocitnout. V neposlední řadě se zabýváme kvalitou posky-tovaných služeb a nejvíce modelem hodnocení: Standardy kvality sociálních služeb. V praktické části vyhodnocujeme výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, které zkoumaly spokojenost klientů s kvalitou poskytovaných služeb v nízkoprahovém zařízení T klub DOMA ve Zlíně a vzájemné vztahy mezi klienty a sociálními pracovníky zařízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20716
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
31116
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet