Analýza současných alternativních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza současných alternativních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza současných alternativních škol
Autor: Špatný, Pavel
Vedoucí: Tannenbergerová, Monika
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Analýza současných alternativních škol poskytuje přehled současných alternativních škol a alternativních programů na základních školách. V teoretické části se zabývám tzv. Bílou knihou a Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní i pro základní vzdělávání. Vysvětluji co je alternativní škola, její vznik, historii, funkce a vlastnosti alternativních škol, rozdíly mezi alternativní a tradiční školou. Na závěr teoretické části se zaměřuji na jednotlivé typy současných alternativních škol a alternativních programů, jejich původ, podstatu a cíle. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, kde byly nejdříve stanoveny cíle výzkumu a formulace hypotéz. Cílem práce pak bylo především zjistit názory rodičů dětí v mateřských školách mezi alternativními typy a alternativními programy škol a standardní (běžnou) základní školou. Tyto cíle byly naplněny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20784
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29298


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
špatný_2013_bp.pdf 1.345Mb PDF Zobrazit/otevřít
špatný_2013_vp.doc 92Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
špatný_2013_op.zip 14.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet