Analýza současných alternativních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza současných alternativních škol |
Autor: |
Špatný, Pavel
|
Vedoucí: |
Tannenbergerová, Monika
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Analýza současných alternativních škol poskytuje přehled současných alternativních škol a alternativních programů na základních školách. V teoretické části se zabývám tzv. Bílou knihou a Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní i pro základní vzdělávání. Vysvětluji co je alternativní škola, její vznik, historii, funkce a vlastnosti alternativních škol, rozdíly mezi alternativní a tradiční školou. Na závěr teoretické části se zaměřuji na jednotlivé typy současných alternativních škol a alternativních programů, jejich původ, podstatu a cíle. Praktická část vychází z dotazníkového šetření, kde byly nejdříve stanoveny cíle výzkumu a formulace hypotéz. Cílem práce pak bylo především zjistit názory rodičů dětí v mateřských školách mezi alternativními typy a alternativními programy škol a standardní (běžnou) základní školou. Tyto cíle byly naplněny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20784
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
29298
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet