Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje |
Autor: |
Naňáková, Jarmila
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
V diplomové práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti, jednak vztahem k funkční gramotnosti, tak i vztahem k celkové úrovni vzdělanosti. V teoretické části popisujeme kdo je čtenářem, co je gramotnost, jaká jsou hlediska gramotnosti a ze kterých dovedností se skládá. Naši pozornost jsme zaměřili rovněž na mezinárodní výzkumy, které se zabývají čtenářskou gramotností. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum úrovně čtenářské gramotnosti u žáků 9. ročníků vybraných základních škol ve Zlínském kraji. Zajímala nás především úroveň čtenářské gramotnosti a její srovnání u typicky městské základní školy a školy se sportovním zaměřením. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20860
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
31929
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet