Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úroveň čtenářské gramotnosti žáků ve vybraných základních školách Zlínského kraje
Autor: Naňáková, Jarmila
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: V diplomové práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti, jednak vztahem k funkční gramotnosti, tak i vztahem k celkové úrovni vzdělanosti. V teoretické části popisujeme kdo je čtenářem, co je gramotnost, jaká jsou hlediska gramotnosti a ze kterých dovedností se skládá. Naši pozornost jsme zaměřili rovněž na mezinárodní výzkumy, které se zabývají čtenářskou gramotností. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum úrovně čtenářské gramotnosti u žáků 9. ročníků vybraných základních škol ve Zlínském kraji. Zajímala nás především úroveň čtenářské gramotnosti a její srovnání u typicky městské základní školy a školy se sportovním zaměřením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20860
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 31929


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
naňáková_2013_dp.pdf 5.341Mb PDF Zobrazit/otevřít
naňáková_2013_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
naňáková_2013_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet