Projekt marketingového mixu pro úspěšné působení podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového mixu pro úspěšné působení podniku |
Autor: |
Sadloň, Štefan
|
Vedoucí: |
Horniaček, Štefan
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je na základě vybraných marketingových analýz, navrhnout marketingový mix pro efektivní působení firmy SAM Holding, a.s. Myjava v trhovém prostředí. Marketingová analýza má dat odpověď na otázku, či má podnik vhodně zvolenou kombinaci marketingového mixu, či nevěnuje jedné oblasti marketingového mixu příliš mnoho pozornosti a prostředku a naopak druhou oblast zanedbáva a ta se stává pro podnik slabou stránkou a teda zranitelným místem podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2087
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
3992
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet