Projekt marketingového mixu pro úspěšné působení podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového mixu pro úspěšné působení podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového mixu pro úspěšné působení podniku
Autor: Sadloň, Štefan
Vedoucí: Horniaček, Štefan
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je na základě vybraných marketingových analýz, navrhnout marketingový mix pro efektivní působení firmy SAM Holding, a.s. Myjava v trhovém prostředí. Marketingová analýza má dat odpověď na otázku, či má podnik vhodně zvolenou kombinaci marketingového mixu, či nevěnuje jedné oblasti marketingového mixu příliš mnoho pozornosti a prostředku a naopak druhou oblast zanedbáva a ta se stává pro podnik slabou stránkou a teda zranitelným místem podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2087
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 3992


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sadloň_2006_dp.pdfZablokované 926.0Kb PDF
sadloň_2006_vp.doc 1.321Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sadloň_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet