Marketingová analýza vnitřního prostředí na UTB
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová analýza vnitřního prostředí na UTB |
Author: |
Hluštíková, Alexandra
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Tématem mé diplomové práce je analýza vnitřního prostředí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a jejich fakult. Analýzu jsem provedla na základě dotazníkového šetření, které probíhalo ve dvou etapách. První etapa byla zaměřena na zaměstnance UTB a druhá etapa byla zaměřena na v současnosti studující studenty. Soustředila jsem se především na úroveň mezilidských vztahů uvnitř fakult, vztahy pracovníků s vedením, spokojenost s materiálním prostředím, spokojenost s platovým ohodnocením U studentů jsem se zaměřila především na hodnocení studia, materiálního prostředí a na služby, které univerzita studentům poskytuje. Závěry výzkumné sondy poskytují informace o stavu vnitřního prostředí univerzity a mohly by pomoci managementu školy při jeho dalším rozhodování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2091
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2708
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account