Dovednosti pedagoga na vysoké škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Dovednosti pedagoga na vysoké škole |
Autor: |
Horáková, Monika
|
Vedoucí: |
Fialová, Šárka
|
Abstrakt:
|
Předkládaná práce se zaměřuje na dovednosti pedagoga na vysoké škole. V první kapitole teoretické části je čtenář seznám s vědním oborem pedagogiky, navazuje pohled do problematiky terciárního vzdělávání v podmínkách České republiky, kde se práce soustředí na osobu pedagoga vysoké školy a jeho pedagogické dovednosti. Poslední kapitola je věnována hodnocení českých vysokých škol se specifickým zaměřením na vnitřní hodnocení pomocí kvantitativní výzkumné metody Q-metodologie. Praktickým vyústěním práce je poukázat na důležitost určitých pedagogických dovedností, které považují současní pedagogové jedné z českých veřejných vysokých škol za klíčové pro výkon svého povolání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21129
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
31576
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet