Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses |
Autor: |
Kubicová, Jelena
|
Vedoucí: |
Tomková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat přesvědčovací prostředky jazyka, které jsou použity v reklamách na jazykové kurzy angličtiny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje reklamu a zaměřuje se na přesvědčovací techniky a na jazyk reklamy. Analytická část zkoumá vybrané reklamy na základě poznatků získaných v teoretické části a stanovuje závěry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21188
|
Datum:
|
2012-11-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30551
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet