Využití preventivního programu v ZŠ speciální v Uherském Hradišti pro žáky s kombinovaným postižením

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití preventivního programu v ZŠ speciální v Uherském Hradišti pro žáky s kombinovaným postižením

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití preventivního programu v ZŠ speciální v Uherském Hradišti pro žáky s kombinovaným postižením
Autor: Zlatníková, Irena
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Problémové chování je v dnešní době čím dál více diskutovanějším tématem. Prevence sociálně nežádoucích jevů se stává i nedílnou součástí výchovně vzdělávacího působení na všech typech škol. Její zařazení do výuky a do dalších činností, které souvisejí s výchovou, jsou opodstatněné. Právě děti jsou nejvíce ohroženy nežádoucími vlivy, které na ně negativně působí. Moc dobře si uvědomujeme, že tyto vlivy nelze vymýtit, ale můžeme na ně děti připravit. Jak je to ale s dětmi, které mají těžší nebo kombinované postižení, popřípadě přidruženou další vadu ? smyslovou či tělesnou? Tyto děti jsou ve svých potřebách více odkázány na péči jiných osob ať už rodičů, učitelů, vychovatelů, asistentů. Pravděpodobnost podlehnutí sociálně nežádoucím jevům vzhledem k intaktní populaci je daleko menší, ale i přesto tady existují rizika. Diplomová práce se zabývá využitím preventivního programu v ZŠ speciální v Uherském Hradišti pro žáky s kombinovaným postižením. Vzdělávání těchto žáků a stejně tak i preventivní strategie mají svá specifika. Práce nastiňuje možnosti prevence sociálně nežádoucích jevů u žáků s kombinovaným postižením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21235
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30416


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zlatníková_2013_dp.pdf 2.088Mb PDF Zobrazit/otevřít
zlatníková_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zlatníková_2013_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet