Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s. |
Autor: |
Goldscheidová, Jana
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy FERONA, a.s. Spokojený zákazník je hlavním klíčem vedoucím k udržení postavení firmy na trhu a schopnosti zvítězit nad konkurencí. Práci jsem rozdělila na dvě hlavní oblasti. V teoretické části jsem pomocí literárních poznatků vymezila základní marketingové pojmy, strategický marketing, marketingový mix, informace a marketing, marketingový výzkum, marketingové analýzy, kupní chování spotřebitele a konkurenci. V analytické části zjišťuji na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků s FERONOU, a.s. a jejími konkurenty. Výsledky analyzuji a znázorňuji prostřednictvím tabulek a grafů. Výsledkem této bakalářské práce je vyhodnocení a porovnání spokojenosti zákazníků s firmou FERONA, a.s. a jejími konkurenty. Dále se snažím navrhnout řešení vedoucí k maximalizaci spokojenosti zákazníků a doporučení implementace jeho postupu. Firmě navrhuji mé poznatky realizovat v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2136
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a statistiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3787
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet