Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze |
Autor: |
Blažková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2138
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet