Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ |
Autor: |
Jaklová, Jitka
|
Vedoucí: |
Sýkora, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému v prostředí 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje vznik a vývoj pedagogiky Montessori, hlavní principy a myšlenky, dále teoretická část specifikuje tradiční vzdělávaní systém, metody a cíle. Praktická část se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému z pohledu pedagoga. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21559
|
Datum:
|
2012-03-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
28653
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet