Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.
Autor: Foltýnová, Milena
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o. V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21721
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24253


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
foltýnová_2012_bp.pdf 24.75Mb PDF Zobrazit/otevřít
foltýnová_2012_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
foltýnová_2012_op.pdf 163.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet