Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o. |
Autor: |
Foltýnová, Milena
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o. V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21721
|
Datum:
|
2012-06-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24253
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet