Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o. |
Author: |
Foltýnová, Milena
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o. V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21721
|
Date:
|
2012-06-18 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
24253
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account